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Born in Como, class 87′
From a very young age he showed a particular inclination for board sports, he’s interested in art – drawing, he attends the artistic high school and continues his studies graduating at NABA (New Academy of Fine Arts) in Milan.
He spends years producing content related to snowboarding field becomes an athlete, producer, snowpark manager, using photography to create enough content to build a social communication.
In September 2016 he returned to Milan accepting the challenge in a post-expo metropolis, where he got into as content creator for product Brands and advertising agencies, with which cooperates.
At the same time, the passion for the world of surfing was born and he began traveling with radical surf crew, telling their stories through photography; until he gets in touch with the iconic “Bear Surfboards” brand forms a production team, with which it has taken care of all last 3 collection campaigns.
A path characterized by a progressive and constant approach to the world of outdoor and advertising production, where it finds the most engaging form of expression as well as the best fuel for the mind.

Nato a Como, classe 87’
Sin da giovanissimo mostra una particolare inclinazione per gli sport da tavola.
Appassionato di arte – del disegno, in particolare – frequenta il liceo artistico e continua i suoi studi laureandosi alla NABA (Nuova Accademia di Belle Arti ) di Milano.
Dedica anni alla produzione di contenuti legati al mondo dello snowboard; diviene atleta, producer, snowpark manager e si indirizza verso il mondo della fotografia.
Nel settembre 2016 ritorna a Milano accettando la sfida in una metropoli post expo, dove trova spazio come content creator per product Brand e agenzie pubblicitarie, con la quale collabora.
Parallelamente nasce la passione per il mondo del surf inizia a seguire piccole realtà durante i loro viaggi, raccontando le loro storie attraverso la fotografia; fino ad entrare in contatto con l’iconico brand “Bear Surfboards”, forma un team di produzione, con il quale ha curato in toto le ultime 3 campagne di collezione.
Un percorso caratterizzato da un progressivo e costante avvicinamento al mondo della produzione Outdoor e pubblicitaria, dove trova la forma di espressione più coinvolgente nonché il miglior carburante per la mente.